Treningsrommet
I løpet av en rolig dag på jobb hadde jeg klart å samle så mye energi i kroppen, så da…
I løpet av en rolig dag på jobb hadde jeg klart å samle så mye energi i kroppen, så da…
Jeg satt som vanlig hjemme alene om kvelden etter at ungene hadde lagt seg. Jeg hadde sjenket seg et glass…
Vi var Mari og Endre på 27 år. Vi hadde vært samboere i 8 mnd, da vi en kveld under…
Litt mer om stillinger og teknikker du kan benytte alene G-punktet er ikke av ny opprinnelse, selv om man…
Del to i denne relativt enkle guiden laget spesielt for menn som ønsker å lære litt mer om hvordan…
Her har vi samlet noen ting menn kan ha nytte av, dersom de ønsker å yte mer og bedre….
De fleste som er utro, viser det med små tegn eller endringer i adferden sin. Ofte er det enklere…
Eg og dama mi, Maylin var på tur til Berlin på weekend tur, ikkje til å legge skjul på at…
Neste dag dro vi på stranden alle 4. Det var sol fra klar himmel og fire slitne kropper lå i…
I dag har æ bursdagsbarn i huse…. Starta dagen veeeeeeldi tili så e megatrøtt allerede.. men må væll bak blautkake…