Seilturen med Torgeir, og Nathalie

Sommeren var over og skolen var akkurat begynt igjen. Det hadde vært en opplevelsesrik sommer. Ikke bare hadde jeg vært på guttetur til Danmark, men jeg hadde pult skikkelig for første gang. Det var datteren til sjefen på pensjonatet som hadde vært min lærerinne. Hun var litt eldre enn meg og studerte i USA, og det gikk ikke lang tid fra hun kom hjem for å jobbe til hun var etter meg. Nå var hun reist tilbake, siste året på gymnaset var begynt og det var ingen tvil om at sommerens opplevelser hadde ført til at jeg hadde et mer avslappet forhold til jenter, nakenhet og ikke minst sex. I friminuttene satt historiene løst fra de andre gutta om sommerens opplevelser, men jeg holdt tett om mine. Det viste seg at to andre også hadde hatt jomfruturen, men ingen hadde fått kjørt seg slik som jeg hadde. Selv om skolen var begynt og sommeren var på, kunne varme kvelder fremdeles nytes.

Guttegjengen jeg hørte til var ganske populær og det var alltid en som bød på fest i helgene. Bestekameraten min, Torgeir, og jeg var tilstede på et par av disse, men brukte stort sett fritiden til seiling. Året før hadde vi kjøpt en gammel seilbåt som vi hadde pusset og skrudd på hele vinteren og våren. Ved siden av sommerjobben, hadde vi pusset og brukt opp pengene våre på båten. Det var en flott skute på 30 fot med soveplasser til 4, et lite toalett og kokeplass i kabinen. Det var trangt, men fasilitetene var greie nok. Vi hadde hatt den ute et par ganger og vi lærte fort å manøvrere den med stø hånd. Vi døpte den «Sophie» med en flaske øl og planla en seiltur helgen etter med avreise rett etter skoleslutt.

Kvelden før vil skulle dra, kom Torgeirs kjæreste Nathalie innom naustet. De hadde vært sammen et års tid og jeg var blitt godt kjent med henne. De hadde truffet hverandre på en grillfest året før og hadde, i følge Torgreir, havnet i sengen sammen første natten. Jeg hadde lagt merke til at etter at jeg hadde fortalt ham om mine nyvunne erotiske opplevelser i løpet av sommeren, var han blitt mer åpen om forholdet til Nathalie. Han fortalte at hun var svært pågående når hun var kåt og at de hadde forsøkt mye rart. En gang da vi stod og pusset dekket på båten, fortalte han at kvelden i forveien hadde hun dekorert pikken hans med krem og sjokoladesaus, før hun ga ham en sugeopplevelse han nok aldri kom til å glemme. Jeg kan vel ikke si at jeg var overinteressert i det han fortalte meg om sexlivet deres, men vi var unge gutter og alt som omhandlet damer og sex var nærmest automatiske spennende. Dessuten var vi veldig gode kamerater, noe som gjorde at samtalen ikke virket unaturlig.
Egentlig skulle hun reist på en eller annen venninnetur den helgen vi skulle ut med båten, men hun fortalte at den var avlyst. Siden vi var gode venner alle tre var det ikke noe problem at mannskapet ble utvidet. Vi bestemte samtidig å skulke hele fredagen for å få en tidlig start på seilturen.

Solen varmet allerede da vi satt seilene tidlig om morgenen dagen etter. Kursen hadde vi plottet kvelden før over en øl etter at båten var klargjort. Vi hadde bestemt oss for å seile en annen led enn den vi pleide, så vi hadde beregnet god tid for å komme frem til noen idylliske holmer hvor vi skulle ligge natten over.

Etter å ha gått med motoren et stykke satte vi seilene. Det var deilig å kjenne båten krenge mot babord. Den gamle skuten var flott og oppførte seg fint i vinden. Vi satt akterut med roret alle tre. Nathalie gjorde sitt beste for ikke å gå i veien for meg som stadig rykket ut og trimmet seilene på Torgeirs kommando. Etter hvert ble vindforholdene mer stabile og vi kunne slappe mer av. Jeg kastet t-skjorten og satt meg godt til rette for virkelig å nyte solen og seilingen. Torgeir satt litt høyere med roret, mens Nathalie satt ved siden av ham ut mot rekken.

Mens vi satt slik fikk jeg tid til å betrakte Nathalie bak solbrillene. Hun var nydelig der hun satt iført bikinioverdel og en shorts som var kort og satt stramt over hoftene hennes. Hun var liten og slank med kortklippet lyst hår. Kroppen hennes var veltrent. Jeg viste at hun hadde drevet med friidrett i mange år. Rumpen hennes var stram og brystene hennes var små, men velformende og snertne. Hennes åpenhet og direkte væremåte stod i en sjarmerende kontrast til Torgeirs person som til tider nesten kunne oppfattes som bakstrebersk og innadvendt. Fra tid til annen sendte jeg noen stjålne blikk i hennes retning. Synet av henne og tanken på hvordan det ville være dersom de to skulle få lyst på hverandre etter all den deilige sjøluften og et par glass med rødvin til kveldsmaten, gjorde at det kriblet litt i pikken min.

Etter et par timers seiling og litt frem og tilbake med kartet, fant vi holmene som var målet for turen. Ankeret ble kastet og vi la oss til som eneste båt i en stille liten vik.

«Nå skal det bli deilig med et bad», sa Torgeir og nærmest rev av seg t-skjorten.
«Enig», sa Nathalie.
«Dere får hoppe ut i, så skal jeg lage middag», sa jeg og tenkte at det nok var en god mulighet for dem å være alene litt. Jeg hørte noen sa ok før de begge hoppet ut i det svale vannet.
De tok ikke lang tid å koke opp vann, hive i en Toro-tomatsuppe og skjære opp brød. Mens jeg stod der og rørte i suppen nede i kahytten hørte jeg Torgeir og Nathalie klatre tilbake om bord. Jeg kastet et raskt blikk opp på akterdekket og så de to stod tett inntil hverandre med et badehåndkle rundt skuldrene. Jeg ble litt rar i magen av det jeg så. De stod med ryggen til to meter foran meg. Jeg så høyrehånden til Torgeir gli ned over Nathalies rygg og legge seg rundt den ene rumpeballen hennes. Uten at hun lot til å bry seg om det, lot han fingrene krumme seg slik at to-tre fingertupper lå lenger inn mellom lårene enn hva som kunne kalles helt uskyldig.

De stod slik en stund, men brøt opp da jeg sa at middagen var et minutt unna. Mens jeg stod nede i kahytten, kom Nathalie ned for å skifte til tørre klær før vi spiste. Jeg ble stående med ryggen til henne.

«Jeg skal bare skifte, så du får prøve å ikke kikke», sa hun med et lite smil om munnen.

Kahytten var trang og liten, dermed var det vanskelig å unngå å se noe. Over skulderen så jeg hun tok av seg bikini overdelen så brystene strittet rett ut i rommet. Nå stod hun der med håndkleet i hånden og trusene som det eneste plagget. Hun tørket håret og nakenheten lot ikke til å sjenere henne. Jeg kunne se konturene av kjønnsleppene hennes gjennom det tynne stoffet i bikinitrusen. Det kunne virke som hun hadde barbert seg. Jeg følte at det oppstod en erotisk temning mellom oss der hun stod og, etter min mening, viste seg frem. Hun lot imidlertid som ingenting.

Middagen var like god som den var enkel og de erotiske signalene jeg mente Nathalie hadde sendt meg hadde ikke forsvunnet. Kanskje oppfattet Torgeir noe av dette der vi satt med hvert vårt glass med vin og plottet inn kursen for neste dags seiling. Fra tid til annen kunne jeg se Nathalie lot hånden hvile i Torgeirs fang og hvordan bulen under den avklipte dongerishortsen hans var litt for stor på feil sted da han reiste seg for å hente en flaske vin til. Men det var likevel annerledes, og praten gikk uanstrengt i flere timer. Vi var alle avslappet, mette og tilfreds da vi etter hvert gjorde oss klar til å gå til ro.

Jeg skulle ligge inne i kabinen, mens Torgeir og Nathalie skulle ligge på sofabenken akterdekket. Det gikk an å slå ned bordet slik at det, sammen med sofabenken ble en romslig soveplass. Det var varm i kabinen og det var nødvendig å sove med dørene åpne. I praksis lå de bak en liten gardin, et kort stykke fra meg. Sjøluften, maten og rødvinen gjorde at jeg sovnet fort.

Jeg våknet og det var lysere rundt meg enn da jeg la meg. Lyset skyldtes månen som hadde kommet opp. Plutselig hørte jeg en lyd og snudde varsomt på hodet. Gjennom en glipe i gardinen så jeg ned i kabinen hvor Nathalie satt overskrevs på Torgeir. Kun opplyst av måneskinnet red hun ham med buktende hofter. Pikken min stivnet fort da jeg uten problemer så den fete pikken hans gli ut og inn av hennes glatte kjønn. Det var nesten magisk å se hvordan det blå lyset ble reflektert i saftene langs det blodfylte skaftet og hvordan ansiktene deres var nærmest var forvridd av nytelse og undertrykt kåthet. De anstrengte seg virkelig for ikke å lage kåte lyder. Nathalie hadde lukket øynene mens hun vred seg under Torgeirs hender som knadde brystene hennes. Hun bet tennene i underleppene for ikke å lage for mye lyd, mens hun spiddet seg selv over det blårøde kjønnet. Torgeir så like salig ut, der han stanget tilbake mot Nathalies hofter.

Jeg klarte ikke å ta øynene til meg. Mens varmen steg gjennom kroppen min. Jeg kjente hvordan det prikket i pikken og hvordan det nærmest knøt seg i korsryggen. Jeg lot venstrehånden finne frem og la den rundt den varme pikken min. Med tommelen masserte jeg pikkhodet i små sirkelbevegelser. Nå lå jeg altså der og runket rolig til synet av to gode venner som elsket.

De skiftet stilling. Nå sto Nathalie på alle fire – heldigvis vendt delvis fra meg. Torgeir sto bak henne og knullet henne bakfra. I månelyset så jeg overkroppen hans, hvordan musklene spilte og små svetteperler sildret nedover ryggen. Rumpa strammet seg i takt med støtene han tok Nathalie med, og mellom lårene dinglet en tung og barbert pung.

Jeg hadde vridd meg litt rundt nå, imitert en langsom sovende bevegelse under dynen. Torgeir og Nathalie ble oppmerksom på dette og ble stående helt stille da de hørte liv fra meg. Etter en liten stund fortsatte de imidlertid. Slik knullet de lenge, mens jeg lå delvis på siden med den ene hånden i et fast grep rundt pikken min.
Torgeir stoppet å knulle Nathalie. Jeg så hvordan Nathalies hånd jobbet mellom lårene hennes, men det var hans bevegelser som opptok meg mest. Torgeir satt tilbake på knærne, mens han med begge hender sauset pikken inn med noe fra en liten tube med fuktighetskrem. I månelyset glinset staken av behandlingen, men først da han klemte ut enda mer av det den hvite kremmen og smurte Nathalie med det, forstod jeg hva som skulle skje. Med fingerbevegelser som vitnet om rutine, førte Torgeir pikkhodet mot Nathalies bakende nok en gang. Men denne gangen mot et punkt noen centimeter bak det forrige stedet han hadde knullet henne. Og idet han, etter et par-tre forsiktige styrestøt, sank mot enden hennes, visste jeg at han var i ferd med å knulle henne dypt inne i analen.

De undertrykte støtene var mindre undertrykte nå. I månelyset så jeg hvordan Nathalie grep tak i ripen på båten, mens hun bet seg selv i underleppen. Hun jukket tilbake etter hvert som Torgeir fikk opp farten. Jeg så med store øyne på hvordan den lange ereksjonen inntok stramme rumpen i lange, rytmiske støt. Jeg så også hvordan hun ganske raskt mestret å ta imot staken i nesten dens fulle lengde, og hvordan Torgeirs ansikt var stivnet i dyp konsentrasjon idet han åpenbart strevde med å utsette det uunngåelige.

«Jeg kommer så vanvittig, Herregud», hvisket Torgeir.

Selv kjente jeg det strammet seg i pungen, jeg stoppet runkingen umiddelbare for ikke å komme. Jeg så Torgeir komme analen til Nathalie i lange dype støt. Som gjennom en tåke hørte jeg de kvalte stønnene der borte gikk over i hikst før det ble stille.

Jeg snudde meg der jeg lå og etter lydene å dømme var de kommet til hektene igjen. Lav summing avslørte en samtale men ikke ordene i den. Jeg lukket øynene nesten helt igjen og nøt slappheten i kroppen. Men adrenalinet og de ferske synsinntrykkene gjorde at søvnen var langt unna. En annen ting opptok meg også: De hadde ikke vært lydløse da de kom, de må ha gitt fan i om jeg våknet eller ikke.

Noen minutter etterpå fortalte et lysglimt og lyden av bare ben mot dørken at vi var tre i samme rom igjen. Jeg lå musestille, følte hvordan pulsen i pikken slo og hvordan hjerte hamret. Jeg var fortsatt tørr i munnen, hadde bildene fra i tidligere på netthinnen.

«Hei, du sover…ikke..?»
Nathalies stemme var nærmere enn jeg hadde trodd. Hun sto bøyd over meg og duften av kropp og kjønn var tydelig. Jeg lå stille, holdt øynene lukket, pustet knapt, merket hvordan sansene arbeidet overtid og var ekstremt bevisst de andres nærvær.

«Vekket vi deg?» spurte Torgeir. Nathalies hånd nådde skulderen min.
«Ha ha! Det var ikke så lett å sove med den forestillingen like ved siden av», svarte jeg og satt meg opp
«Vi hadde håpt du ville bli med, men det skjedde ikke. Derfor vekket vi deg nå», sa Nathalie idet hun ført hånden under dynen min og kjente på den stive pikken min.
«Du verden for en deilig pikk du har. Har du lyst til å komme i mål du også?», sa hun og lo litt. Torgeir hadde satt seg på i den lille stigen som gikk fra akterdekket og ned i kabinen. Han satt og så på Nathalies behandling av meg.

«Du må bare kjøpe på, Nathalie. Han skryter av at han har knullet dattera til sjefen i hele sommer», sa Torgeir.
«Dette virker nesten planlagt», sa jeg.
«Jepp, helt fra lenge siden», svarte han.

Det var en litt merkelig situasjon å bli forført av bestekompisen og dama hans, spesielt med tanke på at de ikke hadde vært sammen mer enn et års tid og dermed, under normale omstendigheter, burde hatt mer enn nok med hverandre. Likevel var stemningen så erotisk og det virket helt naturlig å bli med å leke med det to.

«Vil du leke med oss?», spurte Nathalie. «Vil du slippe alle hemninger og leke med oss?»

Det ble helt stille en stund. Ingen av oss sa noe.

«Klart jeg er med. Dere var jo et syn for Guder», svarte jeg, og vi lo av det alle tre.

Nathalie satte seg ved siden av Torgeir, og begynte å stryke ham oppover låret. Når Nathalie tok om pikken hans ble stemningen i den lille kabinen enda kåtere. Torgeir reiste seg og satte seg på køyen. Den stive piken hans vippet opp mot magen. Nathalie begynte å onanere ham, før hun senket hodet og slikket ham fra pungen og opp. Hvilket syn, sitte så tett innpå en kvinne som slikker og suger kjæresten. Torgeir virket rolig til tross for behandlingen han fikk, men pusten hans avslørte at han var svært opphisset.

Boxershortsen min stod som et telt over min stive pikk, og Torgeir kikket på meg og spurte om det ikke var bedre å bare fjerne hele shortsen, noe jeg gjerne gjorde, for jeg ville røre ved pikken for det var utrolig opphissende å se på de to. Jeg satt nå og onanerte rolig mens jeg kikket på dem. Etter noen minutter slik, reiste Nathalie seg og satte seg over pikken til Torgeir, og strakte hånden bort til min, som hun begynte å onanere, mens hun red Torgeir. Han rørte ved hennes bryster, mens hun sakte beveget seg opp og ned på pikken hans. Nathalie snudde seg slik at Torgeir nå kom inn i henne bakfra. Hun la seg bakover brystkassen hans, henvendte hun seg til meg og sa

«Kom og slikk meg», sa hun mens hun gned på sin glatte fitte.
Jeg satte meg mellom beina hennes og begynte å slikke henne, mens Torgeir fortsatte å knulle henne bakfra. Hun smakte som honning, og var våt som bare det. Hun stønnet høyere og høyere, og var ikke langt unna en orgasme. Både hun og Torgeir var mye mer høylytte enn hva tilfellet var en halvtime tidligere da de knullet i mørket. Jeg slikket alt jeg kunne, og så nærmest skrek hun orgasmen ut, og den varte og varte. Hun fortsatte å hoppe opp og ned på Torgeir sin pikk, og jeg slikket henne over det hele. Når orgasmen ebbet ut, satte hun ned tempoet, og ble bare sittende med pikken oppi seg for å få pusten igjen.

Nathalie reiste seg og sto på gulvet mellom oss. Hun så ned på oss, der vi lå med hver sin stive pikk.

«Nå gutter…. Klare til å være gode med hverandre?», sa hun,

Under normale omstendigheter var jeg ikke interessert i gutter, men under fitteslikkingen, mens Torgeir knullet henne, hadde tungespissen min flere ganger streifet pikkskaftet hans. Derfor var det med enorm spenning og skrekkblandet fryd jeg kjente hun førte Torgeirs hånd bort på pikken min. Med hennes hånd utenpå han begynte han å runke meg i rolige drag.

Behandlingen hand ble mer intens. Nathalie var begynt å suge pikken til Torgeir med stor innlevelse. Det var en voldsomt sterk erotisk opplevelse å sitte og kjenne behandlingen av pikken, og samtidig observere at jeg var en del av en dampende trekant. Etter min utrolig deilige sexuelle debut tidligere på sommeren, hadde jeg sett for meg at neste gang jeg hadde sex, var sammen med en jente og ikke med bestekompisen min og kjæresten hans. Nå satt vi imidlertid der og helt nakne med hver sin ståpikk og en svært kåt og deilig jente mellom oss. Det var ingen sjenanse, bare rå lyst og kjønnslukter som fylte kabinen i seilbåten.

«Fy fan, jeg er på vei igjen», sa Torgeir anstrengt.

Selv hadde jeg hatt den samme følelsen lenge, men hadde anstrengt meg til det ytterste med å holde igjen for å forlenge opplevelsen. Nathalie slapp pikken til Torgeir ut av munnen, satte seg opp og la seg ned over brisken. Vi ble kommandert til å stille oss på hver sin side av henne. Jeg krøp over henne og stilte meg på knærne med pikken viftene mot ansiktet hennes, mens Torgeir ble stående på andre siden. Hun runket oss med hver sin hånd.

«Jeg vil at dere skal kommer utover hele meg», sa hun
Jeg vil at dere skal sprute mest mulig sæd i ansiktet mitt, utover brystene og magen min», fortsatte hun.

Hun ga seg med runkingen og begynte i stedet å massere ballene våre, slik at vi kunne runke oss selv frem til orgasme. Det gikk ikke lenge før Torgeir gryntet at han kom og bøyde seg over Nathalie og sprutet utover brystene og deler av magen hennes. Like etter kom orgasmen min. Jeg sprutet tykke stråler med sæd på Nathalies hår og ansikt. Jeg traff sågar den ene armen til Torgeir. Det var vanvittig deilig å stå der å melke kuken for sæd, mens jeg så den tilsølte nakne deilige kroppen til Nathalie. Som vanlig kom jeg mye og hun var godt dekket med sæd fra oss begge.

Torgeir hadde satt seg ned på den lille stigen som fører ned fra dekket og inn i kabinen. Pikken hans var slapp og han hadde et salig blikk. Slapp var imidlertid ikke min pikk. Det var fremdeles knallstiv til tross for at jeg nettopp hadde kommet. Raskt tørket Nathalie av seg det verste sædsøleriet med en t-skjorte og la seg over mot meg.

«Hvordan vil du så knulle meg?», spurte hun.
«Jeg vil ta deg bakfra» stønnet jeg, kåt som aldri før.

Nathalie stilte seg på alle fire, og jeg stilte meg opp og pikken gled rett inn i hennes våte fitte. Jeg begynte rolig, men var så kåt at tempoet bare økte og økte. Gud hvor stram og deilig hun var der hun lå og stønnet og rev i sine spretne bryster. Torgeir begynte og å våkne til liv igjen, og han satt med en halvslapp pikk i hånden og tittet på oss.

«Kom og legg deg under meg» sa Nathalie til ham.

Torgeir var ikke vond å be. Nå kunne Nathalie slikke hans pikk, mens Torgeir kunne slikke henne og samtidig leke med pikken og pungen min. Gud hvor skjønt det var. Det ville ikke vare lenge før jeg ville komme, og det sa jeg også til dem, eller snarere stønnet det til dem.

«Kom du bare» sa de i kor, og når Torgeir presset sin finger opp i rumpen min, pumpet jeg restlageret av sæd inn i Nathalie og skrek orgasmen ut. Han bare fortsatte med å fingerknulle min rumpe, og hvor lenge dette varte aner jeg ikke, for det nærmest svartnet for meg av ren nytelse.

Nå var pikken til Torgeir knallstiv igjen og han overtok plassen min bak Nathalie. Han knullet henne i bestemte dype bevegelser og det var minst like rått å se på som da jeg hadde kikket på dem tidligere på kvelden. De byttet stilling. Torgeir lå nå på rygg, mens Nathalie red pikken hans. Forestillingen min gjorde at pikken min ble halvstiv igjen, noe Nathalie la merke til.

«Kom bort her og la meg suge deg helt stiv igjen», sa hun.
«Vet ikke om jeg orker», svarte jeg.
«Å jo da, det gjør du. Du er bare atten år. Pikken din spretter opp straks den kommer inn i munnen min».

Jeg stilte meg slik at hun lett kunne bøye seg fremover og ta den halvstive pikken min i munnen. Ikke overraskende og ganske riktig ble den fort helt stiv av behandlingen. Nathalie var tydeligvis på vei mot en ny orgasme. Hun ville imidlertid prøve å kjenne «to menn i seg på samme tid», som hun sa. Jeg trakk meg ut av munnen hennes og hun signaliserte at hun nå ville hun ha meg i rumpa. Jeg fant tuben med fuktighetskrem de to hadde brukt tidligere på kvelden og smurte pikkhodet inn. Deretter smurte jeg litt i og rundt åpningen hennes.

«Ta meg, knull begge mine huller» stønnet hun, og jeg presset pikken mot hennes anus og gled inn centimeter for centimeter.

Gud hvor stram hun var, og hvilken deilig følelse å kjenne pikken til Torgeir bare noen centimeter fra min egen. Jeg knullet henne først forsiktig, men hun ville bare ha mer og mer, så snart hadde vi alle tre nok med å henge med, og vi skrek og stønnet, og Nathalie kom først. Hennes orgasmestønn varte i mange minutter. Jeg kjente at jeg ville komme enda en gang, og Torgeir stønnet og sa han kom. Vi kom nesten samtidig. Jeg trodde jeg skulle besvime så skjønt var det, samtidig som det var ømt og helt tomt for sperm i pungen. Når orgasmen ebbet ut, nærmest falt jeg av henne, og ble liggende på dørken, totalt utkjørt. Jeg krabbet opp på akterdekket, la meg på brisken der og våknet ikke før langt utpå dagen etter.

All sjenanse var definitivt borte og på resten av seilturen hersket det er deilig og avslappet stemning. Også kvelden etter hadde vi sex, men det ble en langt roligere seanse, bl.a. fordi Nathalie var svært øm og litt sår i analen etter å ha blitt knullet to ganger ganske kraftig kvelden før. Nathalie var imidlertid ganske aktiv. På veien hjem gikk vi med motor gjennom et sund hvor andre båter hadde ankret opp i en vik med en badestrand. I det vi rolig kom sigende forbi med meg bak roret, satt Torgeir rett ved siden av meg, bare at ligg lavere, og fikk deilig munnbehandling. Vi hadde akkurat passert badestranden da han sprutet i munne til Nathalie. Været holdt seg og det ble flere seilturer med «Sophie» og hennes besetning på tre.